حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

پشتیبانی  02128421617

ضمانت بازگشت 7 روزه کالا

7 روز ضمانت بازگشت 

برای جلب بیشتر رضایت شما امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 7 روز را فراهم کرده ایم.برای اینکه در بهترین شرایط این خدمات را دریافت کنید نکات مهم این صفحه را بخوانید لازم به ذکر است کالاهایی که سفارشی و خرید از خارج از کشور هستند قوانین آن به صورت مفصل در قوانین و مقررات  آفرشاپ اشاره شده که میتوانید از آن بخش به صورت دقیق مطالعه نمایید این بخش مخصوص کالاهای داخلی (موجود در انبار) است.

ضمانت بازگشت همانطور که از نامش نیز پیداست تضمین به قبول بازگشت محصول از سوی مشتری در چند حالت است . از آنجایی که همیشه آفرشاپ حق را به مشتری می دهد لذا تصمیم گرفته ایم خدماتی را ارائه کنیم تا چنانچه مشتری مشکلاتی اعم از اشکلات فنی در کالای خریداری شده ، عدم مطابقت با کالای درخواستی  و …. را مشاهده نمود بتوان با بازپس فرستادن محصول از عواقب بعدی پیش گیری کرد . البته تیم آفرشاپ همواره در تلاش است که بهترین محصولات را با قابل ترین خدمات برای مشتریان خود عرضه کند و اشکالات مذکور ، احتمالاتی است که دردنیای فروش وجود دارد .
همانطور که گفتیم این احتمال وجود دارد که مشتری پس از خرید و دریافت کالا با اشکالاتی در بسته ی پستی خود روبه رو شود که موارد مختلف را بررسی میکنیم :

نکات کلی :

  • لطفآ برند ، شماره مدل ، رنگ ، گارانتی و تمام مشخصات کالا را پیش از باز کردن بسته بندی کنترل کنید.بازگشت کالا به هر دلیلی که از روی جعبه آن قابل تشخیص باشد از سوی آفرشاپ پذیرفته نیست.
    •    کالاهای با بسته بندی آسیب دیده اگر با همان وضعیت از سوی خریداران پذیرفته شده باشند برای بازگشت تایید نخواهند شد بنابراین از تحویل گرفتن کالایی که بسته بندی آسیب دیده دارد خودداری کنید.
    •    اگر قصد بازگرداندن کالایی را دارید باید تمام هدیه ها و لوازم جانبی همراه آن را نیز به صورت کامل بازگردانید.
    •    کنترل کیفیت کالای معیوب یا کالاهایی که پس از پذیرفته شدن از شما بازگردانده شده اند 3 تا 4 روز کازی زمان می برد.
    •    اقلام غیر قابل بازگشت در آفرشاپ عبارتند از : سی دی و دی وی دی ، فیلم ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کتاب ، لباس زیر ، لباس شنا ، کارت های هدیه ، لوازم تحریر ، خمیر بازی و گوشواره.کالاهای غیر قابل برگشت فقط در صورت اشتباه در کالای ارسالی از سمت آفرشاپ بازگشت داده خواهند شد.آسیب های پیش آمده بر اثر حمل و نقل :در ابتدای امر باید بگوییم که بسته بندی کلیه ی محصولات از سوی آفرشاپ کاملا مطمئن و ایمن بوده و در صورت بروز هر گونه آسیب ناگهانی بر اثر حمل و نقل ، شرکت های حمل و نقلی که با آفرشاپ همکاری خود را امضاء نموده اند ، پاسخگو خواهند بود . شرکت های حمل و نقل طرف قرار داد ما کاملا معتبر بوده و آفرشاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران خواهد نمود .
    خواهشمند است :
    •    در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل ، هنگام تحویل کالا از مامور پست کاملا قابل رویت بوده ، محصول را تحویل نگیرید و به آفرشاپ عودت نمایید تا اقدامات لازم انجام گیرد .
    •    در صورت مشاهده ی هرگونه آسیب پس از تحویل کالا ، خیلی سریع تا 24 ساعت بخش خدمات پس از فروش آفرشاپ را مطلع نمایید .
    •    هنگام بازپس فرستادن کالا ، کلیه ی لوازم جانبی  و متعلقات داخل بسته را همراه محصول به همان صورتی که تحویل گرفته اید با فاکتور و صورت جلسه شرکت حمل کننده ارسال نمایید .مشاهده ی مشکلات فنی در کالای خریداری شده :آفرشاپ همواره به فکر ارائه ی بهترین ها برای مشتریان خود بوده و هست و همیشه در تلاش است که مشتریان خود را با ارائه ی خدمات ویژه به آنها راضی نگه دارد . از این رو زمانی که مشتری برای تست کالای خریداری شده نیاز دارد را به 7 روز افزایش داده ایم تا مشتری بتواند ظرف این 7 روز از کلیه ی مشخصات و امکانات محصول با خبر شود و از سالم بودن آن مطمئن شود . تیم ما همواره سعی دارد که محصولات را درصحت و سلامت برای مشتریان عرضه کند اما از آنجایی که کلیه ی محصولات ما در آفرشاپ اورجینال بوده ، گاهی ممکن است از سوی کارخانه ی سازنده مشکلاتی وجود داشته باشد لذا خواهشمند است پس از تحویل کالا در صورت مشاهده ی هر گونه اشکال فنی در محصول ، ظرف مدت 7 روز کاری بخش خدمات پس از فروش را با ارسال ایمیل یا تماس با آفرشاپ مطلع نمایید .
    •    پس از بررسی و تایید مشکلات اذعان شده توسط تیم متخصصین آفرشاپ ، مشتری می تواند کالای خود را تعویض ، جایگزین و یا لغو نماید .
    •    در صورت ارسال کالا برای واحد مربوطه جهت بررسی مشکل و اینکه ضمانت بازگشت وجه یا تعویض کالا شامل ان محصول می شود یا خیر در صورتی که واحد مربوطه این حق را به مشتری نداد تا 15 روز مهلت دارید جهت پیگیری و بازپس گیری کالای خود اقدام نمایید در صورت عدم مراجعه و عدم پیگیری بعد از 15 روز حق مالکیت کالای مذکور متعلق به آفرشاپ خواهد بود و ارسال کننده حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
    •    انواع کالاهایی که در صفحه محصول ذکر شده است “موجود – خریداری شده از آمریکا” یا هر کشوری که وارد شده ، این کالاها جزو کالاهای سرویس خرید از خارج از کشور است و فقط برای اینکه مشتری زمان زیادی صبر نکند وارد شده اما قوانین آن دقیقا مانند سرویس خرید از خارج از کشور است بدین معنی که آفرشاپ فقط ضمانت سلامت فیزیکی کالاها را بر عهده دارد و کالاها کاملا پلمپ است و اگر هر گونه مشکلی در آن کالا وجود داشته باشد آفرشاپ گارانتی کننده صحت عملکرد کالا به دلیل پلمپ بودن نخواهد بود (همانطور که عرض شد قوانین آن دقیقا مانند سرویس خرید از خارج از کشور است با این تفوات که فقط زودتر به شما تحویل خواهد شد) بنابراین تحت هیچ شرایطی ارجاع و تعویض نمی شوند.
    •    مشتریان عزیز توجه داشته باشند که اصل فاکتور خود را با بسته مرجوعی به همراه متعلقات برای ما در بسته بندی مناسب ارسال نمایند .
    •    توجه داشته باشید در صورتیکه خود کاربر با استفاده ی نادرست باعث بروز اشکالات فنی درمحصول شود ، آفرشاپ هیچ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود برای مثال مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه نباید با شیوه های نادرست استفاده شده باشند به عنوان مثال نصب نرم افزار با کد های نامعتبر ، ویروسی شدن ، استفاده از شارژرها و یا لوازم جانبی غیر استاندارد ، روت کردن و جلبرک کردن ممنوع هستند.
    •    مشکلات نرم افزاری و یا هر مشکل دیگری که با آپدیت دستگاه و یا ریست کردن ان قابل حل باشد 7 روز کاری زمان می برد.این کار توسط تیم آفرشاپ و یا شرکت ضمانت کننده انجام می شود و طی 5 روز کاری به خریدار بازگردانده خواهد شد.
    •    به یاد داشته باشید تمام کالاهای مربوط به مد و لباس در هنگام بازگشت باید دوباره قابلیت فروش داشته باشند.این به معنی آن است که تمام برچسب ها ، علائم و کاغذ های راهنمای نگهداری و شستشوی انها بدون تغییر بر روی شان باقی مانده باشد ، درست مانند زمانی که به شما تحویل داده شده اند.نیازی به گفتن نیست که محصول نباید اسیب دیده باشد ، استفاده شده باشد و یا به هر طریقی کثیف شده باشد.تیم کنترل کیفیت آفرشاپ اقلام بازگشتی این بخش را به دقت بازبینی خواهد کرد چرا که دقیقآ با سلامتی شهروندان در تماس است.
    •    لوازم الکترونیکی که خراش و شکستگی قابل دیدن با چشم دارند نباید روشن شده باشند ، همچنین تمام برچسب ها و علامت های آنها باید بدون تغییر مانده باشد.برای بازگرداندن کالایی که این مشکل را دارند تنها 24 ساعت فرصت دارید تا به تیم مشتریان آفرشاپ اطلاع رسانی کنید.این تیم مشکل را در سیستم ثبت میکند و برای فرستادن کالا به آفرشاپ هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد

انصراف مشتری از خرید :

در صورتیکه مشتری قبل از دریافت کالا از خرید خود به هر دلیلی منصرف شود می تواند بلافاصله با بخش فروش آفرشاپ تماس حاصل نماید و موضوع را با کارشناسان ما مطرح کند ، در صورتیکه کالا تا زمان تماس مشتری ، ارسال نشده باشد امکان بازگرداندن وجه پرداختی مشتری به وی وجود خواهد داشت. و در صورتیکه مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود می تواند ظرف مدت 7 روزکاری بخش فروش رامطلع نماید و چنانچه امکان تعویض و یا بازپس دادن کالا وجود داشته باشد آفرشاپ خدمات خود را برای مشتری ارائه خواهد نمود ، البته مشتریان محترم توجه داشته باشند چنانچه محصول دریافتی از پلمپ خود خارج نشده باشد و مشکلی شامل حال آن نباشد ، آفرشاپ این طرح را برای بازپس گرفتن یا تعویص کالا پیاده خواهد نمود و در غیر اینصورت امکان ارائه ی این سرویس وجود نخواهد داشت .
توجه داشته باشید که  پس از هماهنگی با بخش خدمات پس ازفروش ، محصول را پلمپ شده و در صحت و سلامت با بسته بندی مطمئن به همراه فاکتور برای ما ارسال نمایید (هزینه ی ارسال در صورت انصراف از خرید ، با خود مشتری است)، چنانچه عدم استفاده از محصول ، توسط کارشناسان ما تایید شود مبلغ ارجاعی ظرف 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد .

عدم تطابق کالای دریافتی با کالای درخواستی مشتری :

چنانچه مشخصات کالای دریافت شده مانند رنگ و سایر مشخصات فنی محصول که توسط مشتری دریافت شده  با سفارش وی مغایرت داشته باشد ، در صورت رعایت شرایط زیر امکان ارجاع و یا تعویض محصول وجود خواهد داشت :
چنانچه تفاوت های موجود ، از روی بسته قابل رویت است قبل از باز نمودن بسته با بخش خدمات پس از فروش جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید در غیر این صورت آفرشاپ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود  .
چنانچه مغایرت های موجود مربوط به مشخصات ظاهری محصول مانند رنگ آن می باشد و بدون روشن نمودن دستگاه قابل رویت است خواهشمندیم قبل از استفاده از دستگاه با بخش خدمات پس از فروش جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید ، در غیر این صورت آفرشاپ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود  .
چنانچه مغایرت های موجود مربوط به مشخصات فنی محصول می باشد لطفا ظرف مدت 7 روز کاری با بخش خدمات پس از فروش جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید درغیر این صورت آفرشاپ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود  .
در صورت عدم تطابق با سفارشات خود ، پس از هماهنگی با بخش خدمات فروش محصول را همراه با کلیه ی لوازم جانبی  و متعلقات داخل بسته و فاکتور برای ارشاکوارسال نمایید ، در صورت تایید مغایرت از سوی بخش مربوطه ، هزینه ی ارسال به عهده ی آفرشاپ می باشد .
البته تمام موارد فوق و مواردی که آفرشاپ را در این ضمانت پایبند به انجام می کند در بند سرویس مهلت تست 7 روزه فروشگاه آفرشاپ در بخش قوانین فروشگاه اینترنی آفرشاپ تکمیل شده است لذا مشتری  محترم برای اینکه در آینده مشکلی بوجود نیاید لازم  است بند مذکور را مطالعه دقیق نمایید.

 

ارتباط با ما
تهران
021-28421617
info@oofershop.ir

X